30 firm dilerskich, 35 miast, 42 sportowców, 43 pokazy i ponad 1,5 tysiąca gości – oto bilans zakończonego cyklu prezentacji Nowy Swift Roadshow.
W dniach 21 maja – 26 czerwca Suzuki Motor Poland przy współpracy z autoryzowanymi dilerami zorganizowało Nowy Swift Roadshow, cykl spotkań z klientami zainteresowanych samochodem Suzuki Swift czwartej generacji.
Roadshow był także okazją do spotkania ze sportowcami wspieranymi przez Suzuki Motor Poland, jednego z czołowych mecenasów sportu z branży motoryzacyjnej.
Goście Nowy Swift Roadshow mieli okazję spotkać się i porozmawiać z czołówką pięściarek i pięściarzy boksu olimpijskiego, wśród których znalazła się Aneta Rygielska przygotowująca się do startu w Igrzyskach Olimpijskich Paryż 2024.
Salony Suzuki odwiedzili też zawodnicy i działacze piłki nożnej, reprezentujący kluby piłkarskie uczestniczące w rozgrywkach Betclic 1 Liga, którego Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym jest Suzuki. Jednym z gości był Japończyk Yuya Kamon, piłkarz ŁKS Łódź. W spotkaniach wzięli udział również przedstawiciele klubów Ruch Chorzów, Odra Opole, Stal Rzeszów, Polonia Warszawa, Znicz Pruszków, Wisła Płock oraz Motor Lublin, który właśnie awansował do Ekstraklasy.
Suzuki jest również Partnerem Oficjalnym Orlenu Superligi, czołowej ligi rozgrywek piłki ręcznej kobiet i mężczyzn. W spotkaniach w ramach Nowy Swift Roadshow wzięli udział szczypiornistki, szczypiorniści i trenerzy klubów EKS Start Elbląg, KGHM MKS Zagłębie Lubin, MKS Kalisz, Zepter KPR Legionowo oraz Corotop Gwardia Opole.
Podczas zbliżających się targów we włoskiej Genui Suzuki zaprezentuje gamę wszystkich najnowszych silników zaburtowych, a także dwie linie własnej produkcji pontonów Suzukino oraz Suzumar.
Dowiedz się więcejZa nami emocjonujące starcia o Superpuchar Polski w piłce ręcznej, którego Sponsorem Oficjalnym jest Suzuki Motor Poland!
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Poland, wieloletni partner ligowych rozgrywek piłki ręcznej ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet, został oficjalnym sponsorem pierwszego Superpucharu Polski – Łódź ’24.
Dowiedz się więcejJapoński hatchback, od chwili debiutu w roku 2004 i wprowadzenia go na światowe rynki w charakterze tzw. modelu globalnego, był wielokrotnie nagradzany i został doceniony przez klientów.
Dowiedz się więcej