Suzuki Assistance
SUZUKI ASSISTANCE
Jeżeli w okresie trwania gwarancji podstawowej pojazdu udzielonej przez Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. (trwającej 36 miesięcy lub do momentu przejechania przez pojazd 100 000 km - w zależności, co pierwsze nastąpi) Twój samochód zostanie unieruchomiony i kontynuacja jazdy nie będzie możliwa...
Zadzwoń do całodobowego Centrum Pomocy, które udzieli Ci pomocy w ramach programu Suzuki Assistance: + 48 22 532 84 36 Lub Zgłoś zdarzenie za pomocą w aplikacji mobilnej 'Moje Suzuki'.
Na bezpłatną pomoc Suzuki Assistance możesz liczyć m.in. w razie:
- przebicia ogumienia powstałego w czasie jazdy lub w wyniku wandalizmu
- rozładowania akumulatora
- braku, zamarznięcia lub nalania niewłaściwego paliwa
- zaginięcia lub zatrzaśnięcia w pojeździe lub uszkodzenia kluczyków
- unieruchomienia pojazdu przez zwierzęta (np. w wyniku przegryzienia kabli)
- pęknięcia lub stłuczenia szyby przedniej w pojeździe
- wyłącznie rekomendowanego przez Suzuki i zamontowanego w ASO
- awarii polegającej na nagłym i nieprzewidzianym wystąpieniu usterki
Z zakresu pomocy wyłączone są zdarzenia będące następstwem kolizji lub wypadku drogowego, oraz wcześniej umówione naprawy lub usługi serwisowe i ew. naprawy usterek wykrytych w ich trakcie.
Uwaga:
Warunkiem udzielenia pomocy w ramach programu Suzuki Assistance jest kontakt z Centrum Pomocy. Szczegółowe zasady udzielania pomocy w ramach programu zostały zawarte w Warunkach Programu Suzuki Assistance (OWU).
Dzwoniąc do Centrum Pomocy, zostaniesz zapytany przez konsultanta o:
Twoje imię, nazwisko, adres, numer rejestracyjny, markę i numer identyfikacyjny VIN pojazdu , przebieg pojazdu, lokalizację i objawy awarii oraz aktualny numer telefonu do kontaktu.
Jeżeli w celu zyskania pomocy użyjesz aplikacji mobilnej „Moje Suzuki”:
podstawowe dane dotyczące pojazdu oraz lokalizacji (jeżeli ją udostępnisz) zostaną przesłane do Centrum Pomocy automatycznie, jednak w trakcie dalszego kontaktu możesz zostać poproszony o ich potwierdzenie. Prosimy pamiętać, że wysłanie zgłoszenia przez aplikację Moje Suzuki może być uwarunkowane konfiguracją telefonu i dostępnością usług Twojego operatora. Jeżeli zgłoszenie nie wywoła kontaktu z Centrum Pomocy w oczekiwanym czasie prosimy wykonać połącznie telefoniczne.
W ramach programu Suzuki Assistance, otrzymasz następujące formy pomocy:
Naprawa na miejscu lub holowanie do ASO - przy drobnych usterkach nastąpi próba usprawnienia samochodu przy drodze, a jeżeli okaże się ona niemożliwa Twój pojazd zostanie odholowany do najbliższej, autoryzowanej stacji serwisowej Suzuki.
Dodatkowo możesz skorzystać z następujących świadczeń:
- pomoc tłumacza – w razie potrzeby pomożemy Ci drogą telefoniczną porozumieć się w języku angielskim, rosyjskim, niemieckim lub francuskim z służbami medycznymi, urzędnikami lub policją, jeśli będzie to konieczne wskutek wystąpienia zdarzenia objętego programem Suzuki Assistance
- przekazywanie pilnych wiadomości – na Twoje życzenie przekażemy Twojej rodzinie lub pracodawcy pilne wiadomości związane ze zdarzeniem, które jest objęte pomocą Suzuki Assistance.
Jeżeli naprawa Twojego samochodu nie będzie możliwa w ciągu tego samego dnia, a usterka jest objęta gwarancją producenta, możesz uzyskać świadczenia dodatkowe:
- Samochód zastępczy (do chwili ukończenia naprawy Twojego pojazdu, ale nie dłużej niż przez 4 doby).
- Gdy jesteś w podroży zakwaterowanie w hotelu albo jej kontynuacja lub powrót do miejsca zamieszkania. Istnieje możliwość połączenia tych świadczeń w wariantach przedstawionych w OWU.
- Poza granicami Polski pomoc w ramach programu Suzuki Assistance będzie udzielana na terenie Unii Europejskiej oraz następujących krajów: Andora, Gibraltar, Islandia, Norwegia, Macedonia, Serbia, Kosowo, Czarnogóra, Bośnia i Hercegowina, Albania, Szwajcaria, Lichtenstein, Monako, Watykan, San Marino, Wielka Brytania, Ukraina, Obwód Kaliningradzki, Rosja (w części europejskiej), Turcja (w części europejskiej).
Bez konieczności wystąpienia zajścia zdarzenia objętego programem Suzuki Assistance, możesz ponadto skorzystać z telefonicznego serwisu informacyjnego, obejmującego udzielenie informacji dotyczących:
- przepisów drogowych obowiązujących w Polsce i Europie
- aktualnych, rynkowych cen paliw w Europie
- procedur postępowania w razie kolizji lub wypadku za granicą lub z udziałem cudzoziemca
- aktualnej sytuacji na przejściach granicznych
- telefonów alarmowych na terenie Europy
Aktualizacja 07.2022