14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

„Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki Suzuki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.” – powiedział Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Suzuki_1.jpg Suzuki_10.jpg Suzuki_11.jpg Suzuki_2.jpg Suzuki_3.jpg Suzuki_4.jpg Suzuki_5.jpg Suzuki_6.jpg Suzuki_7.jpg Suzuki_8.jpg Suzuki_9.jpg

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych 3 lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży samochodów.

15.03.2023

Na pierwszej w tym roku gali Suzuki Boxing Night Polacy zmierzą się z Czechami

17 marca w łomżyńskiej hali sportowej im. Olimpijczyków Polskich odbędzie się pierwsza w tym roku gala bokserska Suzuki Boxing Night 20.

Dowiedz się więcej
13.03.2023

Suzuki Moto Roadshow 2 - Warszawa

Pokazy premierowe najnowszych dwucylindrowych motocykli Suzuki (V-Strom 800DE oraz GSX-8S) cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Za nami pełna emocji i gorąca sobota (choć aura nie dopisała) w salonie Motors przy Elektronowej 2. Było - jak tydzień wcześniej w Gdańsku, czyli po prostu TŁUMNIE.

Dowiedz się więcej
06.03.2023

Moto Road Show z motocyklowymi nowościami Suzuki - zaczęliśmy od Gdańska

Za nami pierwsze spotkanie w ramach Suzuki Moto Road Show 2023. W premierowym pokazie motocykli Suzuki V-Strom 800DE oraz GSX-8S, który odbył się w gdańskim salonie dealera naszej marki Suzuki Motocykle 3 City wzięło udział ponad 300 osób!

Dowiedz się więcej
03.03.2023

Suzuki Boxing Promotion - nowy cykl młodzieżowych gal pięściarskich

Organizowane na najwyższym poziomie gale pięściarskie z cyklu Suzuki Boxing Night trwale zapisały się w historii polskiego sportu. Na galach SBN obserwować mogliśmy starcia zawodników w boksie olimpijskim i zawodowym.

Dowiedz się więcej